20 haftalık gebeyim. Bir kaç gündür uyandığımda bebeğin sağ tarafta toplandığını görüyorum. Yani sağ tarafım baya bir şiş oluyor gözle görülebilecek gibi baya fark oluyor. Daha önce forumda hiç böyle bir durum okumadım da. Korktum açıkçası. Sizinde böyle oluyor mu ?