Bende ikili test yaptirdim ama pişman oldum. Çünki temiz çikmasaydi bile ondan vazgeçmicektimki. Tut ki sonuç kötü oldu ve bebegimden vazkeçdim ya sonra Allah sağlam evlat verirde bu sefer de büyüdükden sonra her hangi kaza sonucunda sakat Kalsaydi hiç bir zaman ondan vazkeçmezdim. Bu yüzden pişman oldum ikili test yaptirdiğim için. Kayinvaledeler kafami ütülemişdi çünkü yaptır yaptır diye ilk başlarda. Hiç arayıb sormuyolar ama gösderiş veriyolar akilsizca bende dinliyorum.