Mrvgl evet canım. Bende 10. haftadan beri gebelik şekeri çıktığı için doktor hareketini artır yiyip içip yatma dedi , bende gündüz çok hareketliyim yorulmadan evin içinde dolanıp duruyorum , annemin yanındayım hamilelik boyunca ona yardım ediyorum filan. Bebek de ben hareket edince doğal olarak sallanıp uyuyor, gece hareketim kesilince uyanıyor. Tabi daha 24 haftalık olduğu için ben uyurken hissetmiyorum bu hareketlerini, her gece tuvalete kalkıyorum 1 de 3 e kadar uyuyamıyorum. O 2 saat içinde hareket ederse hissediyorum 😍😊😊🤗🤲🏻 Gündüzleri de sırtım ağrıyor bazen hafif karnımın üzerine eğilip oturuyorum bebeği rahatsız etmeden, yine de rahatsız oluyor herhalde , anne ne yapıon burda ben varım der gibi tepikliyiveriyor 🙈🙈😍🙏🏻❤️