Merhaba arkadaşlar. Bugün kontrolüm vardı doktor ultrasonda bakarken kasılma var biraz dedi. Progestan kullanıyorum günde 1 devam et onun dışında bol su iç dedi. Böyle bir durum yaşayan var mı. Bazen kasıkta batma ve hafif ağrı hissediyorum. Sıkıntılı bir durum mu bu?