Kizlar eltim 35+3gunluk hamile ama 1 haftadir dayanilmaz sekilde rahmim agriypr diyor saglik ocagina sormus normal demisler ama o zmn bu kadar siddetli degildi simdi resmen agridan yuruyemiyormus inliyormus geceleri agridan baya cokmus yami basina gelen var mi rahim agrisi bebegin hareketlerini her zmn ko gibi normal hissediyormus ama yinede korkuyor doktorda baya uzak bileniniz varmi yada yasayan ?