Merhabalar, benim ilk gebeliğim olduğu icin pek bilgiye sahip değilim maalesef bu yüzden sizlere danışmak istiyorum. 13 haftalık hamileyim ve sabaha karşı sürekli iğne batarcasına kasıklarımda ağrı oluyordu. Ve şimdi uzandığım oturduğum yerden kalktığım an sancı giriyor ve uzanana kadar geçmiyor. Bu durum beni çok korkutuyor sizce nedeni nedir yardımcı olur musunuz bana rica etsem