Kızlar fetal eko da bebegin kalbi hızlı atıyo dedi doktor gecen ayda oyleydi suandada 176 cıktı 180 oldugunda ilac başlayabiliyormuş ilk defa duydum takip edilcek insallah yukselmez basina gelen varmi ayrica cocuk biraz geriden geliyo dedi 27+4 üz suan 😕