Ebru_06 Merhaba anneler 34 haftalık hamileyim ve bugün kontrolüm vardı doktorum herşeyin yolunda olduğunu ama plesantanın kireçlendiğini söyledi bebek iyi dedi böyle bişey başına gelen var mı çok korkuyorum 😔😔
-Aysenur- Ebru_06 sigara kullaniyor muydunuz genelde sigaradan dolayi plesnta yaslanir kireclenir diyolar
Nilicann Ebru_06 zamanla kireçleniyomuş zaten erken mi dedin benim de 36. Haftadab beri başladı 39 oldum
Didemmeva Ebru_06 Ebru_06 bende vardı canım doktorum günde 3 litre su icmemi önermişti sonra ben 39+2 kontrolumde 40 haftam dolduğunda yatış yapalım riske girmeyelim dogum için fazla beklemeyelim dedi bende çok şükür kendi sancımla 39+4 doğum yaptım.bebek bu damarlardan beslendiği için doğum için fazla bekletmemek istemişti zaten seninde doğum zamanına fazla kalmamış her hafta kontrole çağırıyorlar zaten hiç stres yapma canım
Ebru_06 Didemmeva ayyy kötü bişey olmasın da 38de alacak beni de bugün gittim kontrole pzt bi daha çağırdı
Sibelsncar Ebru_06 benim olmuştu ilk gevelikte sigaradan demişti zaten son haftamdaydim başlattı doğumu kireclenince çocuk iyi beslenemiyor demişti doktorum