Merhaba arkadaşlar. Yenidoğan da pnömoni (zatürre ) yaşayan ve atlatan var mı ? 20 Ekim’de 37+2 haftada bebeğim sezeryan Doğumla dünyaya geldi. Odaya getirildiğinde inlemesinin olduğunu ve sık nefes alıp verdiğini farkettik. Bunun sonucunda oksijen verildi ama malesef düzelme olmadı. Şu an 3. Derece bebek yoğun bakımında entübe. Bu durumu yaşayan ve bebeğine sağlıklı şekilde kavuşan var mı ? Kaç günde kavuştunuz ?
Dualarınıza ihtiyacımız var 😔😔