Fulya1993 Arkadaşlar 35. Haftamdayim bebek karbimda iki yandan yumruk gibi semsert oluyor o sıra hiç hareket etmiyor ne yapsam da . Normal bir durum mu sadece sertleşiyor bayağı hareket etmiyor
Mmmerve123 Fulya1993 bende de oluyor 35+5 im canım bazen aşırı sertleşiyor . Bazen elimle sertleştiği noktaya çok hafif baski yaptığımda hafif ama içeri kaçıyor bazen tepki vermiyor kalıyor orda ama benım oğlum genelde elimi karnıma koyunca elimi tekmeliyor hissediyor
Askyavrularm Fulya1993 benimde öyle oluyodu magnezyum başladı doktor doktoruna bilgi ver canm birde takip et birdaha olucakmı ne kadr aralıklı olucak ne kadar sürecek
Yasanixxxx Fulya1993 bende 32 hafta sayim bndede oluyor aksam yataga yatinca bir tarada toparlaniyor uzun sure duzelmiyor
Mmmerve123 Fulya1993 doktora söylemmiştim ben bunu kasılma demişti ve günde 10 defadan fazla olursa doğum belirtisi olabilir demişti sora ultrason ile baktı seninki yalancı kasılma dedi
Askyavrularm Fulya1993 o zamn doktorunu araman lazım neden aramıyosun veya gitmiyosun belki bi ilaç verir rahim kasılmasından oluyo çünkü bu
Fulya1993 Acile gittim arkadaşlar nst de sıkıntı çıkmadı . Açıklık için muayene ettiler açıklıkta yok pozisyondan dediler bir de benim karnım çıkmadı çok küçük bebek sıkıştı heralde
Yesilimmm Fulya1993 bende 34+2 deyım bugun doktoruma sordum hazırlık yapıyor artık bu kasılmalarla dedi ama yinede diğer hamillerinde yaşadıgını bilmek istıyorm
Fulya1993 Yesilimmm bende karnım küçük sigamiyor diyordum foktor da bişey çıkmadı hiç bir aciklama da yapmadı ama açıklık var mı diye muayene etti o kadar kötüydü ki agladim acidan normal doğum yapamaz misim zaten
EliffCandan Fulya1993 sertleşme dediğin şey doğum kasılması tatlım bebek kendini doğuma hazırlıyor korkmana gerek yok çok normal