mavilibisey Doktorum “büyük ihtimalle” diyerek bir tahminde bulundu. Anlayanlardan da tahmin istiyorum 😌 41A02A18-C1DC-492C-A11D-A1F8D6B1190E.jpeg image/jpeg(2.22MB)
mavilibisey esraizmirli [url=https://hizliresim.com/tFUudH][img]https://i.hizliresim.com/tFUudH.jpg[/img][/url]
sabirsizsabirli Merimex [url=https://hizliresim.com/5z1Ygz][img]https://i.hizliresim.com/5z1Ygz.jpg[/img][/url] bana da tahmin eder misinnn😄
mavilibisey Merimex ay daha fazla yorum gelmeyecek sanırım. Bi tek siz kız demişsiniz. Doktorum da büyük ihtimalle kız dedi 😁♥️
sabirsizsabirli esraizmirli [url=https://hizliresim.com/5z1Ygz][img]https://i.hizliresim.com/5z1Ygz.jpg[/img][/url] bana da tahmin edermisinnn 🙈☺
mavilibisey [url=https://hizliresim.com/9JxglL][img]https://i.hizliresim.com/9JxglL.jpg[/img][/url] hatta bunu da bırakıyorum. ilk gebelik olduğu için heyecanımı ve cahilliğimi mazur görün lütfen :')
Merimex Benimkinin tersi şeklinde duruyor benimde muhtemelen erkek dedi doktor on güne netlescek inşallah hayırlısı olsun :)