Merhaba herkese, 36 haftalığim dün bebegimin doğum kanalına girdiğini öğrendim kontrolüm de, kızımın hareketleri çok azaldı nadiren hissediyorum normalde yerinde durmazdi, kanala girdiği için mi böyle az hissediyorum 😣 sırt bel ağrılarım da çok fazla iki gündür 😒