demet1e Nilayyy67 inşallah hayırlısıyla gelir bebeğin sen folik asitini mutlaka al bide yorma kendini biraz hayırlısı olsun hakkında inşallah .
Nuray23 sevdeselvi canim ogrendigin deger onemli degil onemli olan duzenli artis olmasi. Bende adete 5 gun kala 763 ile ogrenmistim.
Denizin Dfn42 Merve8494 Mom092 Neslihan1903 Ftm_binboa17 Zeynep_adem58 demet1e @Nuray23 merhaba arkadaşlar hakkımızda hayırlısı olsun , benimde ilk gebeliğim düşükle sonuçlandı kalp atışı durdu , trombofili testide yaptırdım pohtılaşma çıkmadı , benim son durumum şu şekilde son adet tarihi : 21 eylül 21 ekim bhcg değeri : 182 23 ekim bhcg değeri : 408 25 ekim bhcg değeri : 761
sevdeselvi Denizin merhaba 🐣 test sonucuma göre bugün 97 sen 465 e çıkmış. Gün aşırı iki katına ulaşmış çok şükür ☺️ Kesenin görünmesi 4 binli değerleri bulur dedi doktor hanım, hafta içi bir daha gideceğim ❤️
Denizin sevdeselvi anlamadım canım son adet tarıhın ne zamandı? 93 ve 493 ne zaman cıktı değerin canım
Neslihan1903 Denizin çok güzel artmış canım hakkında hayırlısı olsun inşallah doktorunu sinle ilaçlarını düzeli al bol bol dinlen olur mu 🥰
Tugceasl sevdeselvi iki güne bir artması gerekiyor biraz erken öğrenmişsiniz o yüzden endişe etmeniz normal ☺️
beklerken123 Ftm_binboa17 benimkiler Ekim 18 147 Ekim 20 : 210 Ekim 22 de ise 320 olmuştu bu Cuma çağırdı doktor iyi dedi sonuçlara
Aysegulbagca22 Bende 2000 küsürle öğrenmiştim ama kese görünmemişti 1 hafta sonra kese görünmüştü şimdi 21 haftalığız çok şükür
Nisan30 Denizin hayırlı olsun Allah tamamına erdirsin benimde sat 21 Eylül ben hala test yapmadım 🙈 ama biliyorum kendimi var bişeyler ama nedense erkenden doktora gitmek istemiyorum ( nisan ayında bir kayıp yasadım) yanlış mı düşünüyorum bilmiyorum 😣
Denizin Nisan30 hayırlı uğurlu olsun canım Allah sonunu güzel kılsın, canım sen git yinede doktora , bu şekilde hayata küsme yine hayırlısı neyse o olacak hakkımızda hayırlısı olsun arkadaşım
sevdeselvi iremserhat merhaba şimdi gördüm yorumunuzu, 5+2 bugün. Biraz açık kahve lekem var, normal mj acaba 😔
Nisan30 Denizin çok sağol canım kendimce bu sefer bir tavır sergiliyorum 🙈 sürekli kan ver yükseliyor mu stresi yasamak istemiyorum Allah’ıma havale ettim o ne derse o