Gamzecik Arkadaşlar merhaba İzmirde kaliteli güzel doğum yapabileceğim hastane arıyorum ve doktor lütfen yardımcı olur musunuz kafayı yicem bulamadım. Özel bir polikinlige gidiyorum bana 3.500 dedi. Ben en fazla 2.000 vermek istiyorum
ilknurr Gamzecik çınarlıya gidiyorum bende Aslı hanıma memnunum da şuanlık🙂 eğer doktorda bay bayan tercihim farketmez dersen Reşat beyi de çok iyi diye duydum. Fakat fazla yoğun randevuları. Doğum 2050 tl, muayene 80.
Arveninannesi Valla canım ben özel hayat hastanesine gidiyorum doktorum da Ayşegül hanım çokta memnunum çok ilgili bir bayan sırf onun için gidiyorum muayene ücreti 45 Doğum ücreti de 1150 lira tavsiye ederim 😊
busetezcan Arveninannesi benimde doktorum aysegul hanim bende cok memnunum 😊 ama dogum ucretine zam gelmisti mayis ayi basinda 1350 oldu bilgin olsun canim 😊
Kenanizm18 [bilinmeyen] cınarlda foto ve oda süsleme dahil degil dimi? Egepol ve cınarlı arasında kaldım kafam karıstı