Deyaat 40 haftalik olduk bugün bizde kızlar cabuk doğar derler kulliyen yalan 😂 2 haftadır 1.5 santim aciklik var ama sancı yok sizler ne alemdesiniz
Nrgl_cntrk Deyaat 39+5 1 cm açıklık ve inatçı kızım😂 şuan otobüs bekliyorum durakta Kızımın geleceği yok son bir gezeyim bari🤣 Pazartesi suni sancı verecekler son çare 😂