2 sene önce tesadüfen öğrendim ben ama maalesef geç kalmışım karın ağrısı kusma ve bayılmayla hastaneye kaldırıldım ha birde en önemlisi adet gününde simsyah kanamam oluyordu normal diye önemsemedim, 2 adet günümde oldu yani 2 ay, karın içimde kanamam olmuş tüpe yerleşmiş ,2.500dü beta,acil ameliyata alındım Sezaryen şeklinde,6 ay korundum,korunmayı bıraktığım an gebe kaldım kızım şuan karşımda uyuyor 4.5 aylık inşallah sen sağlıklı bir gebelik geçirirsin korktuğumuz gibi değildir