bende 6+2 iken doktora gittim kızlar. kese burada dedi inşallah canlanir 7+4 e randevu verdi kalp atışı dinleyecegiz dedi ama ben akşam baktım kese boş böyle bi durumla karşı karşıya gelen oldu mu çok üzgünüm düşük önleyici iğne fitil de kullanıyorum
çok üzülüyorum