Esraensar Kızlar kalp atışını doktora gitmeden hissettiniz mi? Böyle karın kasık kısmında pıt pıt bişeyler atıyor cuma gidicez baya heyecanlıyım 😍😍
Denizin Esraensar öyle bişey olamaz canım hissedemezsin , o kasılmaların senin , kaç haftalıksın bhcg değerin kaç çıktı ? Onları yazsen canım
ogrencianne35 Esraensar ben dün gittim de doktor benim moralimi çok bozdu 6+2 diydik gittiğimiz de doktor kese var inşallah canlanır 7+4 te çağırdı tekrar bakacak iğne fitil coraspirin filan verdi
Esraensar sevdeselvi geçen hafta keseyi gördük de canım betaya bakmadık ama ben erken ögrenenlerdenim 🙈 ilk 8,56 sonra 144. Sonra 1080 olunca doktora gittik keseyi gördü 💕
cgla29ony Bacım ben 18. Haftama giricem daha ben birşey hissetmiyorum dur hele 👻🥰 inşallah doktora gittiğinde duyarsın miniginin kalp atışını Allah sana bağışlasın 🤲
Esraensar ogrencianne35 inşallah canım bize kalp atışı demedi de bebeğe bi bakalım dedi minik diye kalp atışını ç 9. Hafta da bile duyanlar var 🤗
Denizin Esraensar canım benim maşallah peki senin nasıldı beniö böyle? sat 21 eylül b hcg 21 ekim 184 bhcg 23 ekim 408: 4h4g
birmelekannesi_ Esraensar keseyi çok erken görmüşsün ben beta hcg 6000 lerde ancak görebilmiştim bebekde 7 haftalïkken görünmüştü 8 +1 de de kalp atislarini duydum çok şükür
Esraensar Denizin yani 2 katına çıkmıs gibi canım ama biraz daha bekle adetinden bi 10 gün geçsin kese için 👼🏻
Cemrenur bus91 ikk haftalar vücut bebeğe yetmeye çalıştığından kalbin hızlı atıyor canım çok normal. Ben de kalp atisi zannedip seviniyodum🤣 hatta hamileligi de bu hızlı kalp atışından şüphelenerek anlamistim