Napcagimi şaşırdım bu konudan beni kaçıncı aglatisi akşam hele o kadar ağladım ki şiştim artik bi de kavga bencil taraf benim onun yönünden bakmıyorum hic mecbur muyum ben baktıkça kayinbabami hatırlamaya içimden gelmiyor yani nesi anlasilmicak şey dün geceden beri kendimde degilim ilkimde oglan onada söyledi sonra 2.olursa demis onu koycam oglan olmus falan