imren91 Relin Açlık 93 , 1. saat tokluk 205 çıkmıştı. Diyete ve kan şekeri ölçmeye devam ediyorum 3 haftadır. Şu an 120nin altı çıkıyor.
Arasarzu Relin Açlık 84 1.saat tokluk 192 dahiliye doktorum ölçüm yapmana gerek yok dedi diyet ve yürüyüş yapıyorum düşüyor mu yükseliyor mu hiç bilmiyorum kasımda tekrar bakacak dahiliye doktorum
Relin Benim de şeker yüklemesi öncesi açlık 85 tokluk 160 çıktı takip yapılması gerekiyor dedi aslında normal değil mi arkadaşlar