Günaydın Kızlarrr☕🙋🏻♀️
Pazartesi 14 Mayıs Allah kısmet ederse İnşAllah hayırlısıyla Doğumum olacak💙
Sezaryen olacam. Şuan 38+5 haftalığız oğluşumla👼🏻 Doğumum için henuz karar veremedim ac karnina gidecem hastaneye kan alınacakmıs benden. Tecrübesi olanlar yardımcı olabilir mi💜 Fikirlerinizi bekliyorum☺👍