Oglununannesi ben 32. Hafatama kadar Hakan bey e gittim bir hafta önce mecburen ayrıldım çünkü memlekete geldim doğumu burada yapacağım. Ayrıldığıma çok üzülüyorum çünkü gerçekten çok iyi ve ilgili bir doktor kesinlikle tavsiye ederim. Oranın tek sıkıntısının yoğun randevu saatinde alamıyor mutlaka bir saat bekliyordum ama alışmıştım randevu saatinden geç gidiyordum sorun olmuyordu 😊