Esraensar bende de aynısı oluyor canım hatta çarpıntı falan yapıyor, o yüzden bıraktım ben keçiboynuzu pekmezi içiyorum sabah akşam çok iyi geldi bana daha kullanalı 5 gün oldu ama iyi gidiyo yani sana tavsiye ederim, benim değerlerim 10.5 di hemen ilaç verdiler keşke almasaymışım daha kötü yapıyor insanı