Merhaba. Biz şuan 37. Haftadayız ilk başladığımız doktoru bırakmak zorunda kaldığımdan sürekli farklı doktorlara gittim bir dönem sonra devlet hastanesinde bir doktora karar verip ona devam etmeye başladım ama geçen günlerde şehir dışında olduğumdan başka bir doktora gitmek zorun kaldım doktor bana 38. Haftada sezeryan için gün al riske girmeye gerek yok devam ettiğim doktorum 40 haftayı beklerim demişti ama devlet hastanesinde ki prosedür böyleymiş ters bebek olup 40 haftaya kadar bekleyen var mı ? Teşekkür ederim 🙏