NerminBal Canım benim de o haftalarda böbreğim büyüme yapmıştı büyüme olan tarafa yatma sakın dedi doktor 10 gün takip edelim büyüme hala devam ederse stant tel takcagız dedi benim büyüme iyice arttı iki tarafımda büyüme yaptı sağ böbreğim son evreye kadar büyüdü 27.haftamda tel takıldı sağ böbreğime yoksa doğuma kadar böbreğim bitebilirmiş şimdi doğumuma çok az kaldı doğumdan 10 gün sonra teli de çıkaracaklar doğumdan sonra düzeliyormuş inşallah senin de daha da büyüme olmaz her kontrole gittiğin de takibini yaptır