Foruma yeni üye oldum haliyle aklıma takılanları bir bir yazıyorum.17 haftalık hamileyim şu 2 gün hariç son 1 aydın psikolojim tamamen olmasa da büyük ölçüde düzeldi. Çok merak ettiğim bi soru var. İlk 3 ay çok endişeli evhamlıydım. Her şeyi taktım kafama yok doktor kalp atışını 6. haftada dinledi çok erken dinledi zararı olmuş mudur, yok toxoplazma bulaşır mı, her şeyi 40 kere yıka et doğrama, kedi yanımdan geçse ürperiyordum bir şey olacak diye. Yok TSH mi 2.9 çıktı yüksek mi vs vs. Yani merak ettiğim şu bi manyak ben miyim yoksa bu hormonlar herkesi mi alt üst ediyor. Bende ağlama çok olmadı ama ciddi takıntı olmuştu