Nermin1002 normal yani bu değil mi😀 daha iki gün önce Perşembe günü kontrole gittim normaldi her şey , hareket sorunu o zaman farketmemiştim doktora söylemedim dün seyirme gibi hareket edince Allah Allah dedim hiç tekme olmadı iki gündür acaba işlerden yoruldum ondan mı bebeğe etki etti