Melisaaa16 şöyle söyleyeyim ben önceden kendim alıyordum ağda ile bütün günümü alıyordu, çok acıyordu her seferinde ve sürekli kanıyordu. Ama kuaförler sürekli bu işi yaptığından el alışkanlığından 10 dk da hallediyor ve inanın uyuştuğunuz için hissetmiyorsunuz bile. Ama jilet türevi birşey kullanıyorsanız ağdaya yeni başlayacaksanız ilk bir iki defa da acı hissedersiniz tabii yine öyle aman aman dayanılmayacak bir acı değil. Acıyı hissetmemek için önemli olan bir şey daha kendinizi kasmamanız. Kasarsanız acıyı hissedersiniz