Hanımlar aklımı kurcalayan bi soru var normalde carpıntı gıbı atıyor ya kalplerımız gebelıkten dolayı benımde oyleydı ama 2 gundur sankı gebe degılım gıbı normal atıyor hissediyorum. Aynı zamanda dun halsızlık ve kasık agrım vardı bacagıma kadar ınen. Gecede ayak yanmam vardı. Uyku uyuyamadım oglene kadar yatan ben. Sizce bi sorun var mıdır haftasonu oldugu ıcın ebemıde arayamıyorum. Bu arada 11+5 olduk bugun