GamzeGoktas Merhaba ben 2017 yılında doğum yaptım, baran hanıma gidiyordum çok memnun kaldım sadwce yenid doğan ünitesi yok ama sıkıntı olmadı şuanda hamilelik testi için bekliyorum yine olsa baran hanıma gideceğim :)
Ebru2403 GamzeGoktas bende naciye hanima gidiyorum yeni doğan ünitesi yokmuş biraz o kafamı karıştırıyor sıkıntı olurmuki diye birde doğumdan sonra odalar nasıl tek kisilikmi hemşireler ebeler falan
GamzeGoktas Ebru2403 Ben doğum yaptığımda iyilerdi tabi 3 yıl da çok şey değişmiş olabilir. Odalar 2 kişilikti ama ben tektim kayınvalidem yanımda kalmıştı. Şuanda pandemidem dolayı almayabilirler kimseyi. Evet yenidoğan ünitesi yok ama oğlum erken doğduğu halde bizde sorun olmadı. Zaten herhangi bir durumda sevk ediyorlar diye biliyorum. Sabah doğum yaptığım için ben çocuk doktoru da gelmişti
Ebru2403 GamzeGoktas hmm bende orda düşünüyorum doğumu bakalım sizi gördüm tecrübeli olarak sormak istedim detayliyi falan ordami yaptirmistiniz
GamzeGoktas Ebru2403 ben oraya gittiğimde 20 haftalık falandım sanırım, evet detaylı ultr orda yaptırdım. Cd ye kaydedip vermişlerdi bide
Merveakbb Ebru2403 yaptirdim canim 24 kasimda şehir hanstanesinde yaptim sanki özel hastanedeki gibi detayli bakti bebegi gosterdi ekranda bebgin fotosunu bile verdi çok memnun kaldim
Ebru2403 GamzeGoktas selda tez mi yapmıştı renkli yoktu makinaları falan eski dediler iyi bakıyorlar dimi bir sorun olmuyor
GamzeGoktas Renkli dediğiniz ? Evet selda hanım bakıyor Normal usg gibi sadece zaman ayırıp daha detaylı bakıyor. Renkli doppler usg o ayrı sanırım
Ebru2403 GamzeGoktas hmm anladim bende girdim de cd verdiler ama cd de 3 er saniyelik videolar var hiçbişey anlaşılmıyor