Kızlar dün üzüntülü Bi olay yaşadım çok ağladım abartılacak bişey yoktu işte ama abarttım nedense. Yatarken bişeyim yoktu gece karnımda bi ağrıyla uyandım karnım taş gibi ve kramplar giriyordu nefes alamadım. Acile gitmeyi düşündüm alttan muayene ederler diye vazgeçtim yürümeye çalıştım sonra zar zor sabaha kadar 1 2 saat uyudum. Şu an yine az da olsa ağrılar var ama gece gibi değil. Acaba yaşadığım yalancı sancı mıydı 😪