Merhaba hanınlar :)
İlk gebeliğim ve 37 haftalık hamileyim başlangıç kilom 99 du ilk 4 ay sadece 3 kilo aldım son aylarda kilo almam hızlılaştı şuan 113 oldu. Benim kilolarımda normal doğum yapmış olan ve önerisi olan var mı ? (Not: gebeliğim boyunca hep haraketliydim günde 2 3 kez 4 kat merdiven çıkıyorum ev işimi detayına kadar hala ben yapıyorum faydası olur mu)