Kızlar meraba oncelıkle hep burda sorular sorup kendımce sorularıma cevap buluyordum hamileligim cok şükür iyi gecti son aylar dısınde 09.05.2018 çarşamba günü doğdu prensesim o güne doktor kontrolum vardı ve doguma da daha 15 gün vardı doktorun yanına gittim ultrasona baktı ama baya uzun uzun baktı sonra senın suyun yok dedi bitmiş dedi ama daha günüm de var doguma sancım yok sok oldum hemen yatısın yapılsın dedı doktor ben de hemen esime felan soyledım hepsı sasırdı sonra hastanede yatısım yapıldı ve hemen benı dogum salonuna aldılar ama kızlar gormenız lazım cıglık atanlar mı aglayanlarmı bagıranlamı ne ararsanız vardı doktor suni sancı verıcez dedı bebeğin kalp atısları bozulmadıgı surece dedı ben de tamam dedım devlet hastanesı olduğundan keyfe gore sezeryana falan da almıyolar yasak 🚫 daha sonra tamam dedım umursamadım aman ne var kı bıraz sancı cekıcem deyıp girdim içeri lagman felan yapıldı hazırladılar benı yataga uzandırıp baslıyoruz dedıler ama hala ben umursamıyorum sonra serumu verdıler Yanımda da bır kdın vardı o benle beraber geldi 4.cocuguymus kdın hemen cıglık attı ben de kendımce ne kdar dirençsIzmıs dedım doktor bana en alt asamadan baslıyoruz demıstı karnıma birden sancı girdi ama oyle cok kotu degildi neyse ıkı uc dakıka sonra daha da güçlendi ben artık dayanamadım doktor geldı bu daha baslangıc dedı kendını yorma dedi ama elde degil asırı kotuydu sonra bebgin de kalp atımına bakıyolar bunarada nstyle ben artık dayanamamaya basladım doktorlara yalvardık alın benı sezeryana diye ama kımse dinlemıyo ben aglıyorum dayanamıyorum diye daha sonra nefes alamamaya basladım gozlerım felan karardı buyuk hekimler gelip baktı bana solunum cıhazı bagladılar o sırada baktılar nstden bebegin de kalp atıs ritmi bosulmaya basladı hemen acıl sezeryan diye bagdılar gelıp benı hazırlamaya basladılar o sırada eşim ve ailem de disarda benı beklıyorlar onlar doguma gittigimden habersız hemen benı hazırlayıp dogum salonundan cıkarttılar amelyathaneye girmeden once eşim benı gorunce soka girdi ne oldu sana boyle dedı sancıdan kendımı sıktıgım ıcın her yerım sismis ve saclarım falan hep bozulmus esım agladı sonra amelyatta hemen bebegımı aldılar cok sukur iyi sımdı bebegimden yarım saat sonra da benı odaya çıkarttılar kızlar eyer seseryandan korkuyorsanız sakın korkmayın cok rahat dıkıs ve kesıyı kesınlıkle hıssetmıyorsunuz sadece doktorların ellerını dokunduklarını bıraz hıssedıyosunuz o kadar daha sonra odaya girdim ve kvusdum yavruma k.byin biraz uzun oldu ama allah normal dogumu suni sancıyla cekenlere yardım etsın cok kotu bir sey ben kendıme guvendıgım korkmadıgım halde yapamadım allah herkese kolay dogumlar nesıp etsın ınsallah herkesın yavrusunu kucağına almayı nasıp etsın rabbım bir de size bir sorum var cok şükür hemen geldı sutum ama gosumun ucu hıc yok ve kızım emerken cok zorlanıyo ememıyo ne yapabilirim