Merhaba hanımlar 34 haftalık hamileyim ve hala çalışıyorum. Doğuma 42 gün kaldı. Eksiklerimiz tamamlandı şükür sadece çantayı henüz düzenlemedim. Ablam gelsin tıkayıp ütüleyip herşeyi hazır edeceğiz inşallah. 3 hafta sonra da nasipse izne ayrılıyorum. Var mı benim gibi hala çalışan anneler ? Çok şükür homeoffice çalıştığım için rahatım. Sadece sabah uyanmak biraz zor geliyor, bir de kızımın ben çalışırken karnıma bıraktığı o sert tekme 😇😀