prensesannesii_ sabirsizsabirli hala ogrenemedik cinsiyetini 12 haftalık gittik emin değilim dedi diğer geldiğinde söyleyeceğim dedi doktorumuz 🙂
Beyzaeyza prensesannesii_ çok merak ediyorsan ara bence 😂çünkü ben ciddi anlamda paranoyak olmuştum aradım kontrolümede daha var bakalım Allah korusun bizleri ♥️
prensesannesii_ Hafsasmom_ normal olduğunu bildiğim halde annelik içgüdüsüyle tedirgin oluyorum maalesef 🙄
prensesannesii_ Duuyygguu evet ortalama 20 haftalık diyorlar herkeste farklı oluyormuş erken hissedenleri duyunca ben neden hissetmiyorum diye bı tedirgin olunuyor
1maviyol prensesannesii_ canım endişelenme bende 16 da hissettim, bebeğim olduğunu net anladım yani, daha vaktin var hiç korkma stres yapma rahat, güzel geçir hamileliğini
prensesannesii_ Beyzaeyza 4 gün var gitmeme dayancm artık biraz daha az kaldı zaten🙂 rabbim sağlıklı bir şekilde kucağimiza almayı nasip etsin inşallah