ysfali06 ceycey123 sadece riskli gebelere ayrıntılı yapılıyormuş. Ben orada tskipli hastayım beni ayrıntılı için bşka hastaneye yönlendirdiler
ceycey123 ysfali06 ztn gitim 12. Haftada randevu alman lazimdi dediler şuan 22 haftalik gebeyim bende şehir hastanesine aldim