kardelen214 çok saol canım inşallah hep beraber seviniriz ya yok canim denemedim daha önce test yapmayı 3 düşükten sonra tanıdım doktorumu çok memnunum şimdi bana çok kızdı doğru tedavi uygulanmamış bugüne kadar şeker ilacida kullanıyorum önlem amaçlı igneyide en az 3 ay önce başlaman gerekti senin dedi kızdı 3 ay korunma sonrası tedaviye başladık direk zaman kaybetmemek için klomen ve çatlamaya yöneldik zaten