Fehime127 Bebegi sarılık olan evde kendi tedavi yontemi kullananan var mi?Hastanede ışık tedavisi gördük iyilestik çıktık ama kontrolde tekrar hafif yükseldiğini söylediler.
Unlukacar Fehime127 canım benimde bebeğim sarılık bol bol emzir sütün az daha yoksa mama ile besle aç olunca sarılığı artıyor canım bizim 11 di şimdi 8 e düştü çarşamba kontrolümüz var inşallah daha da azalır sakın saatlik besleme ne zaman ağlarsa emzir