150_gelartik elcn4139 ah canım ben ilaç yazdırdım doktora ancak öyle bas edebildim tabi o iç bulantı ağız tadı değişikliği hep var onu geçirmiyor en azından kusmuyorum artik bazen öğürme geliyor geçiyor. 13 haftalıgim 7. Haftada başlamıştı yeni yeni hafifli yor