Hzldnz Hanımlar merhaba, 11+3 olduk bugun♡ Salı günü doktor kontrolümüz var cinsiyeti belli olur mu acaba? Şimdiden teşekkür ederim.
Cesurun_annesi Hzldnz benim 14. Haftada belli olmuştu bence biraz erken olabilir şu an söylese bile kesin olmaz değişebilir
gizemdogan Hzldnz Görseler de söylemezler net bir şey olmadığı için ama benim, 12+3 te ikili testte belli olmuştu, %90 oğlusun oluyor demişti değişir mi diye sordum %10 ama bu paşa değişmez dedi 🙈
160620 Hzldnz ben de sizinle aynı gündeyim☺️ Pazartesi günü doktordaydım cinsiyetimiz belli olmadı. %50 ihtimal erkeğe benzetti ama 16. Haftada net şekilde söylüyorlar cinsiyeti☺️
minigim2805 Bende bugün gittim ikili test için cinsiyeti için yüksek ihtimalli bir tahminde bulundu ama yine de 1 ay sonra daha net olur dedi 😊
Gurbetkusu_43 Hzldnz Bence çok erken daha kesin bi cevap almak istiyorsan 14 haftanda git. Benim 15+0 da gittim birşeyler tahmin etti ama net birşey demedi cinsiyet pastası yapacağımızı öğrenince iki hafta sonra tekrar gel dedi 17+0 da gittim tahmin ettiğimle aynı dedi ama bizim için en azından garanti oldu. Etraftan çok duyuyorum erkenden söyleyip ilerleyen zamanda tam tersini söyleyen doktorları. O yüzden beni dinlersen canım 14 yada 15 haftalıkken git en azından garanti olur sizin için 😊🌸
gizemdogan TurkanAri perinatoloji dr. Yaptı benim ikili testimi, onlar detaylı bakıyorlar ya ultrason da görebiliyorlar canım
Baobap 11+4 üm bugün ikili test ve cinsiyet tahmini için gittim doktora. %70 erkek dedi kuyruk sokumu kemiğinden tahmin yürüttü. Çok ağladım🙈 kız istiyorum çünkü😊
Hzldnz Baobap ya Kiyamam ama keşke elimizde olan bir durum olsa. Ama önemli olan sağlıklı bir bebek olması ♡
Nuray23 12+5 te gitmistim pek emin konusamadi . Haftaya gitcem bakalim o zaman net soyleyebilir insallah😊
Baobap Hzldnz tabii ki öyle🙈 şimdi daha iyiyim zaten. Hem daha kesin değil😊 son ana kadar ümidimi diri tutucam😄