Gzmskr göbek genişlediği için agrı oluşuyor o haftalarda 2 hafta öncesine kadar benim göbeğim hala agrıyordu dokunamıyordum. Şimdi ara sıra gene oluyor 34+4 bazen ara ara gene agrıyor ama düşük tehlikeniz varsa bilemem bu durumun onunla bir ilgisi var mı. Çok geçmiş olsun inşallah gelip geçici bir agrıdır.🙏🏻