2 gün önce bebeğin kafasının tamamen kanalda olduğunu ve 2 cm açıklığım olduğunu söyledi doktorum. Çatı muayenesinde rahmi uyardığını ve bu gece doğurma ihtimalim olduğunu söyledi. Tüm gece sancı çektim ama nişan gelmedi. Sonraki gün yani dün yine gittim doktora ve açılmam artmamış, nst’de sancı var. Bu gece gelebilir dedi. Eve geldim tüm sancılarım kesildi, neredeyse deliksiz uyudum diyebilirim. Karnımın çok sertleşmesi dışında bir belirtim yok hala. 38+5im bu arada. Doğuramadıkça kendimi güçsüz ve çaresiz hissediyorum 😪