Saat 12 de yattım 1 de uyandım altıma yapıyorum sandım ayağa kalktım ve birden su bosaldi baya aktı tutamadım sancı yok ya çiş sandım yattım 2 de tekrar aynı şey oldu. Fakat hiç sancım yok. Sizce biraz beklesem mi sancı gelmesini çok kararsız kaldım 38+0 haftaligim