Ben de şehir dışından Nehir hanıma gidiyorum, aklınızdaki tüm soruları net şekilde cevaplıyor, mütevazi birisi.
Başka doktorlara da gittim devlette , sürekli azarlayacak bir şey aramaları , egoları beni çok rahatsız etmişti.
İnşallah hayırlı , kolay doğumlarımız olur🤲🏻