Asaaaafff Hanımlar selam 36 haftalık gebeyim ve sezeryan olucam gece bir damla kanamam olmuş sabah kalktım silindikçe bir damla ama makattan geliyo sizce ne yapmalıyım hastane 2 saat endişelenecek bir durummu bebeğim şuan hareketli
Burcu1903 Asaaaafff iki gün önce bende yaşadım bu sıkıntıyı benimki kabızlıktan oldu biraz zorlandığım için
Busra34gms Asaaaafff hemoroid yada çatlak olabilir kanama çok olursa genel cerrahiye görünün krem falan verecektir o sizi rahatlatır
Bellaaa Asaaaafff probiyotik nbl toz kullan . Günde bir paket yogurda ekle. Kefir tuket ama doğal. Turşu ye. Acı olması tabi. Baharat kesinlikle tüketme. Bol bol sebze meyve Incir kayısı bol tuket.. Bol su..
ipek-smr Asaaaafff büyük ihtimalle o hemoroidttir ve gebelerde genelde görülüyor eğer makttan geldiyse o dur kabız olduysanz ya o da hafif zedelenmeye ve küçük kanamalara yol acıyor makat bölgsni….sen yine de içinin rahat etmesi için doktorunu ara aynı bu şekilde söyle
Asaaaafff Busra34gms benim ağrım filan yok makattan ama nstde yok denicek kadar az olan sancılar görünüyor doktora gidiyorum 2 hafta sonra sezeryan olucaktım zaten