Esrayigit Kuzular yüksek tansiyondan dolayı geldim proteinde vardı zaten idrarımda şimdi sezeryana alacaklar çocukta makat geliş dualarınızı eksik etmeyin 🌹
Hayatuysal34 Esrayigit rabbim yardımcın olsn bende 37+4 makat geliş nişanım geldi hastanede yatyrm gözetim amaçlı gdm var bende de şeker yani
Esrayigit Edtu94- doğurdum canım 😂😂 bebeğim beni düşünerek resmen sezaryen gelmiş ya ben normal yapamaZdım herhalde 😂😂
Gizemela 2,5 kilo olam bir bebek yaşarmı yani 35 , 36 haftalarda doğan bir bebek küveze alınmadan yaşarmı