Tazeanne11 36 haftalığız vajinada ve kaşıklarımda batma bıçak saplanır gibi ağrı dönerken fln sanki kasığımı kesiyorlarmış gibi oluyor ve karnımın içi bile acıyor bazen normal mi bilmiyorum doktorda doğum kanalına girmiş demişti 2 gün önce ama başka birşey demedi