Benim de bie sorum var 38+1olduk gece yarimdan sonra. Afedersin ishal oldum ve bebek normalden daha cok toplaniyor ve kasiliyor. Normalde de geceleri kasilma ve toplanmayi cok hissederdim, simdi aksam daha erken vakitte fazlalasti kasilmalar. Nisan, su hicbiri gelmedi. Duzensiz agrilarim var kuyruk aokjmu bel ve kasiklarda. Ama rahatsiz etti gun boyu beni gece de arada giriyor. Onceki gunlerde benzer sikayetlerim oluyordu ama bugun ishal de eklenince bir korku geldi ya dogum belirtisiyse diye. Iki gun evvel gece vajinada baski hissi coktu bugun de sertlik var ve surekli idrar cikiyorum, kabiz gibiyken genelde, suan ishal oldum dengem sasti. Neye yoracagimi sasirdim. Sizce hqstaneye gitmeli miyim? Sali randevum var ama bilemedim.