ExpatMom Denizmom Çok erken haftalardan beri ben de çekiyorum o ağrıyı. Sağ kalçam tutuyor bazen yürüyemiyorum bile. Bazen de yürürken sanki bıçak saplanıyor oraya gayri ihtiyari çığlık atıyorum. Henüz bir çareslni bulamadım 🤷
sue92 Normal👍🏻 Benim 12.haftadan beri var. Şu an 24.haftadayım. Doktorum da olacak bunlar, yapacak bir şey yok dedi. Kalsiyum takviyesi alıyorum. O işe yarıyor👍🏻
1Nihal 20+2 yim bende de sol kalça ağrısı var. Aniden ağrı giriyor sonra tüm bacağıma yayılıyor canım çok yanıyor.