Merhaba kızlar doktorumuz 11 haftada cinsiyet için kıza benziyor demişti 14. Haftada da aynı şekilde kıza benziyor ama alışveriş falan yapmayın dedi bense başından beri erkek hissediyorum böyle bir durum yaşayıp sonradan cinsiyeti değişenleriniz oldu mu ?